Kirazcoban33 Pervin- yarısı hazır sayılır haftaya herşeyı tamamlayıp çantayı hazırlamayı düşünüyorum ilk hamileliğim de 35+6 da doğum yapmiştım şimdide erken gelme durumu var
Mkblgrlyn 23Mutlulukk ayy ben cok korkuyrum. Ama cogu kisi korkudan cok mutlu😬 bende mi bi sorun var acaba ya. Bende mutluyum ama korkuyorumda
23Mutlulukk Mkblgrlyn benim ikinci olacak yarin hic korkmayin bence korkulacak hic bisey yok ister istemez heyecan stres hepsi birbirine karisiyor ama sezaryan doktorun gercekten iyiyse hissettigin hic bisey olmuyor nerdeyse
minikprensesimm 02leyla 111 hayırlısı ile insallah bütün gebeler sağ sağlim alırız kucağımıza yavrularımızı 🥰