Istemkar 18 şafak ara ara karnim sertlesiyor sanki boyle adet olcam gibisi kasiklrimda ağrı oluşuyor yanma gibi sırtım iki omurga arası yanıyor artık bilmiyorum doğum belirtisimi 40.haftayı bulurmuyuz.
anneadayi91 02leyla al benden de o kadar. Gece yarısı şafak 3 olacak. Ama bebişin gelmeye niyeti yok ☹️
Haticecirak 02leyla âAmin canım bütün güzel anneler tatlı genişlerimizi sağlikli sıhhatli kucagimiza almayı nasip etsin Rabbim inşallah 🤲😍
Haticecirak 02leyla çok özür diliyorum klavye çevirmesi oldu bebislerimizi yazacaktim kusura bakmayın 😔