Kızlar ayın 1 inde 5. Gün embriyosu koyuldu testi ne zaman yapsam silikde olsa cıkar siZde ne zman cıktı mesela? Hiç belirtim de yok ne sancı ne kramp adet günüm yaklaşıyor die hafiften göğüs acım var o kdr yapmayada korkuyorum :( dua eder misiniz tutunmuş olsun bebeğim