Alinamoms bilgin olması için anlatıcam ama lütfen sıkıntıya sokma kendini🙏🏻 Bende de sağ tarafta direnç çıktı asprin kullanacaksınız doğuma kadar dendi..çünkü direnç bebeğin gelişimini yavaşlatacak bu da erken doğuma sebep dendi..öyle de oldu bende..18 haftaya kadar uyumlu gittik sonra 22 de 2.detaylıya gittiğimde 3 hafta geride olduğu anlaşıldı..33+2 ye kadar dayanabildi gelişimi 6 hafta gerideydi ve artık kilo alımı durdu..bu sebeple suyum yarıya kadar azaldı 32.hafta ve protein kaçağı başladı artık ikinizde risktesiniz denildi ve 6 nisanda 36 cm 960 gram doğum yaptım..çok şükür 48 gün sonra kavuştuk ama çok sağlıklı kızım..yine hamileyim bu kez de solda direnç olduğunu öğrendim Cuma günü, sabırla bekliyorum yine aynısı mı olur yoksa bu biraz daha mı iyi gelişir ya da hiçbir şey olmadan devam eder miyiz hiç bilmiyorum doktorlar da bilemiyoruz takip edicez diyolar