Bende başladim 12. Haftada. Şuan 26 haftaligim hala kullaniyorum. Doktor onlem amacli vermisti ama detayli da da sol damarimda çentik gördu. Cok skntili bir durum değil bebegin gelisimi iyi ama onemli bir ilac kullancaksin dikkatli dedi.rahim buyüdukce bu durum düzelebilir dedi.intermetten bakinca cogu hamile de oluyormuş bu durum. Telaş yapmayin.