Elifyor canım daha dün hastaneden çıkmış birisi olarak konuşuyorum 11 haftalık gebeyim.Perşembe akşam çok fazla kanamam oldu doktor %97düşük olacak hatta beklemezseniz düşmesini kürtaj yapayım dedi.Tabi biz çok üzüldük bildiğin bütün gece parça düşmesini bekledim o sırada kanamam arttı ama ağrım falan yoktu.Allah’a şükür o geceden bu zamana kanamam olmadı.İki defa ultrasona girdim ikisinde de kalp atışı normal dedi ve kanamanın azaldığını söylediler tabi iğne, ilaç ve dinlenmenin büyük faydası oldu buna.Diyeceğim o ki Allah büyük ne olacağı hiç belli olmaz sen tedavine devam et elinden geleni yap kanaman azaldıysa hâlâ umut var demektir.