Elifyor valla kuzum benim betam 11968 di bir anda 434 e düştü keseyi de görememişti. Sadece keseye benzeyen bişey bar 2 hafta sonra falan gel deyip durdu. Betam düşünce düşük yapıyorsun bunu kendin atarsın dedi gönderdi. Mahvoldum ağladım çünkü bi kaybım vardı 2 olacaktı. Sonra Evde 5 gün düşşşsün düye neler yaptım hopla zıpla, ağır ev işleri, karnıma baskıyla vurmalı şeyler yaptım ama düşmedi. Doktora gittim ilaç versin düşsün diye doktor yoktu gelene kadar biz beta sıfırlandı mı diye kan verdik. Ama betam yükselmişti şok olduk. Doktor geldi söyledik onzaman boş gebelik yaşıyorsun dedi keselerin tüplere yerleşmiş dedi yani her halükarda kürtaj olacaksın dedi ve ertesi gün ilde ki özel hastaneye gittim. Kürtaj olmaya doktor bana ne dedi biliyor musun burda kalp atışı var dedi şok oldum üstelik ikiz gebesisin dedi tekrar bi şok daha geçirdim. Riskli durumum var ama olsun düşük yapmadım. Bu hafta doktora yine gidicem herhangi ni aksilik var mı diye inşallah yoktur🙏 Demem o ki başka bi doktora daha görün fayda olur inşallah