Mom091 Astadavistabeybi bende cok severim sicak dusu yana yana yikanmayi flan😂 ama ılık su diyo doktorlar canim o yuzden sicak suyu birak
Gulsurmeli Astadavistabeybi bende sıcak su olmasa giremiyorum banyoya tansiyonumu düşürdüğü için banyonun kapısını açık bırakıyorum içeri aynı zamanda havadar olsun diye çıkmadan önce ılık suylada yıkanıyorum