Astadavistabeybi Sıcak su ile duş almanın hamilelikte bir zararı var mı ? Su sıcak olmadan yıkanamıyorum böyle banyo buhar doluyor🥰üstelik duş halinde bebeğimde kıpır kıpır oynuyor
DaisyMom Astadavistabeybi havalar soguk oldugu icin sicak suyla aliyorum ama alinmamasi gerekiyor.Ama iliklada zor oluyor bilmiyorum ne yapicaz 🤷♀️
3506 Astadavistabeybi Geçenlerde bebeğim uzun saatler hareket etmiyor diye doğum hemşiremiz sıcak su ile yıkan dedi, çok aşırı yakacak kadar değil tabi ama öyle kış günü hiç ısıtmayacak kadar çok ılık su ile yıkanmakta gerekmiyor. Sonrasında bebek hareketlendi şükür, bence orta sıcak bebekler de seviyor 😃☺️🤲🏻🧿🌷🙋🏻♀️
ironbaby Doktorum sıcak suyun bebeği rahatsız ettiğini, eğer suyun biraz sıcaksa mutlaka banyodan çıkmadan ılık su dökünerek bebeği rahatlat demişti. Bir de suyun durağan, yani küvette dolu olmasın, durağan suda bekleme dedi
balyanakoglum Astadavistabeybi ay valla kendimi bildim bileli sıcak suyla yıkanıyorum her yer buhar buhar 😄 hatta kemiklerimi ısıtmak için bile girdiğim olur 😄 ama artık su israfı için dikkatli olmaya çalışıyorum. Ben birşey olacağını sanmıyorum canım bu bebekler de her şeyden etkileniyor yahu
Zeyyno_ Astadavistabeybi Ay valla bende öyleyim kışın asla ılık suyla duş alamam ama neyse ki zaten son haftalarımız ve sıcak suyla duş alıyorum vücuduma çok iyi geliyor rahatlıyorum gerçekten belimin ağrısı kalmıyor.. Genelde önerilmiyor ama cnm sıcak su rahmi yumuşatıo 🤷
Scnscan Astadavistabeybi ben 39+4 üm başından beri sıcak suyla duş alıyorum yazın hariç hiçbişey olmadı canım aksine rahatlıyorum bebekte bi sorun yok