Zeynep_cagdas Hanımlar vaktinden önce sancısı başlayanlar acaba kasık ve bel ağrısı yaşadınız mı? Lekelenmeni oldu mu? Allahım hepimizi korktuklarımızdan emin eylesin. Rabbim hepimizi muhafaza eylesin inşallah.
0Cerenk Zeynep_cagdas benim canım hemen hemen her gün oluyor, geceleri ve sabahları bel ağrısı karın ve kasık ağrıları, kasılmalar düzensiz oluyor, devam etmediği sürece önemsemiyorum, 35. haftadayım.
heyymomm Zeynep_cagdas aminnnn🥰 ben daha 30. haftadayım bazen belim kopuyor gibi oluyor öyle ki ayağımı yere bile basamıyorum. yalancı sancı mı yoksa normal bel ağrısı mı bilmiyorum ama böyle bel ağrısı mı olur diyorum kendi kendime. erken doğum riskimin de olmadığını söyledi doktorum rahim ağzım kapalı ama yine de korkuyorum bazen. allah korusun.
Duygukocc Zeynep_cagdas 31 den sonra bel ağrılarım ve bacağıma vuran ağrılar oluştu 34 de kanamam sancım ve açıklıkla yattım doğumhanede geri çıktım 35 dede suyum ve nişanım geldi doğum yaptım
Zeynep_cagdas heyymomm ben de 31im ama yeni başladı bikaç gündür bel ve bazen hafif kasık ağrısı. Aşırı korkuyorum. Allah görüyor halimizi ne diyeyim, hepimiz Allaha emanetiz🤲🏻
kerimannesi heyymomm o haftalarda bndede oldu hatta esim gidelim dedi bn ixin vermedim sicak tutum kendimi gecti
Acelyae Kızlar benimde arada kasılmam oluyor bel ağrısı dizime vuruyor sonra ayağa bastığımda böyle sanki vajinamın üstündeki kemikler mi diyim leğen kemiğim mi böyle kırık gibi açıyor neden olur ki benimde 33+4
Zeynep_cagdas Acelyae herhalde hafta ilerledikçe kasılmaya bel ağrısı da eşlik ediyor. Bilemiyorum ki, bişey söylemek istemiyorum çünkü ben riskli gebeyim. Korkutmak istemem, normal bir gebelik süreci yaşadıysanız sizinki normaldir.
Zeynep_cagdas heyymomm verdi, ben riskli gebeyim zaten 22den buraya kadar gün saya saya geldim. En azından 34ü aşmak istiyorum ama Rabbimin dediği olur. Nidicart progestan neler neler kullanıyorum. 🙄
Zeysal Zeynep_cagdas ben sizi hatırladım daha önce sanırım sancı konusunda bir daha konuşmuştuk ☺️ Maalesef benimde oluyor 21 den buralara dediğin gibi gün saya saya geldim hamdolsun 🤲🏻 Sancım oluyor benim karın ağrım oluyor nst ye girdiğimde sancı ve kasılma çıkıyor geçen sefer 80 çıktı doktor bir serum taktırmak istedi ama biz çıkmıştık hastaneden nidicart 4 kullanıyordum 6 ya çıkardı basende bu sancıların olduğu hafta proluton normalde haftada 1 vuruluyorum 3 güne falan düşürdüğü oldu sancın çok sık olur rahatsız olursan 2 saat aralıkla nidicartın birini daha alabilirsin demişti Allah yardımcımız olsun canım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
heyymomm Zeynep_cagdas sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah siz de bebeğiniz de çok sağlıklı olursunuz🥰
Acelyae Zeynep_cagdas canım normalde çok fazla hareket halindeyim çocuktan dolayı acaba diyorum erken doğum belirtisi mi doktora da randavü aldım cuma ya ama eğer öyleyse daha erken iletişime geçmeksyorum doktorumla
Zeynep_cagdas Acelyae yani ondan da olabilir tabi ki ama bence ihmal etme, ne kadar erken müdahale o kadar iyi. Çünkü bu ağrılar açılma ağrısı dedi doktorum. Cumadan beri hastanede yatıyorum. Ama benim 22den beri sancılarım var.
Zeynep_cagdas Duygukocc maşallah baya haftanızı ilerletmişsiniz, peki bebeğiniz ne kadar doğdu, küvezde falan kaldı mı? Bir de nişan nasıl oluyor?
Yeniay Duygukocc merhaba bişey merak ettim karnınız aşağıya indimi acaba bende ,34+1oldum karnım indi korkuyorum buda doğum belirtisi mi acaba
Duygukocc Zeynep_cagdas doğumdan önce 2600 dendi ama 2475 gram doğdu küvezde kaldı birkaç saat doğum anında ciğerindeki suyu atamadığı için ama geçici birşeydi 1-2 saatte düzeldi nişan da şöyle tarif edebilirim böyle yapışkan pembe kanlı tıpa gibi düşün bakınca anlıyorsun nişan olduğunu ama her insanda nişan olmuyormuş birde mesela benimki kanlıydı nişan ama sarımsı nişanda olabilirmiş nişanım geldi ertesi sabah suyum geldi akşamında doğurmuştum
Zeynep_cagdas Duygukocc baya yoğun kıvamlı oluyor o zaman nişan. Vallahi okurken gözlerim doldu maşallah, küvezde de kalmadan kavuşmuşsunuz. İnşallah bi de dayanabiliriz. 31deyiz henüz ve çok korkuyorum. Kaç gündür hastanedeyim. İlaçlar serumlar haddi hesabı yok.
Zeynep_cagdas irva ben karnımdaki sertlikten anlıyorum, yoksa ağrı sancı olmuyordu. Ama iki gündür bel ağrım var. Haftam biraz daha ilerlese korkmayacağım ama elimde değil aklım hep bebeğimde.
Girlpowerbabe irva ben de aynı durumdayım nst de mi çıktı sancınız kaçıncı haftada anladınız ? Kaç hafta durdu bebeğiniz ?
Duygukocc Zeynep_cagdas çok dikkat et canım kendine doğurucam erkenden diye kafana takma biliyosunki bebeğin senin psikolojik durumundan çok etkileniyor hayırlısı neyse o olur inşallah 😊