Ersoylurkye fundakarapinarr bende kullaniyorum canim 8 yildir iciyorum 16 haftalik hamileyim vicdanim cok sizliyo ama birakamiyorum icmeyince esime sariyorum kavga ediyoruz oda cok kiziyor iciyorum diye ama elimde degil bende denedim olmadi benim annemde hamileliklerinde icti hep allaha sukur hicbisey yok insallah benim cocugumada bi zarari olmaz sigara ictikten sonra suyu cok iciyorum yogurt sut tuketen biriyim allaha yalvariyorum nefret ediyim diye ama yok olmuyor 🙄
fundakarapinarr Ersoylurkye Bunun vicdan azabı çok kötüymüş gerçekten, İnşallah hiç beklemediğiniz anda soğur tiksinirsiniz sigaradan inşallah bırakabilriiz 🙏
zhr38brhn fundakarapinarr kuzum benim 3. Gebeliğim çok üzülerek söylüyorum ki 3. De de kullanıyorum . Kızlarımda da kullandım . Ben karakter olarakta sinirili bir insanım inan bana ramazanda bile sigarayla oruç açtığımı biliyorum bende aşırı derece sinir ve stres yapıyor o yüzden bırakamadım . Az içiyorum ama normalde 2 paketi resmen yerim günde şuan 1 paket bile içmiyorum kendi tutabildiğim kadar tutuyorum Rabbim tüm kötülüğünü bana göstersin . Bu yavrumuda sağ sağlim alayım kucağıma duadan başka sığınağımız yok malesef bırakamazsak .
fundakarapinarr zhr38brhn Rabbim yar ve yardımcımız olsun. Ben nasıl yapacağım bilmiyorum ama bırakacağım yani bırakmam lazım diye kendimi koşullandırıyorum. 🙏 ALLAHIM SAĞLIKLA KUCAĞINIZA ALMAYI NASİP ETSİN İNŞALLAH 🙏
fundakarapinarr Ayssiirraa yaa bu çok kötü bir durum, kendinizi suçlamayı ne zaman bırakabildiniz Allah bilir. Rabbim yardımcınız olsun. Teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için 🙏 Hiç içmemek için elimden geleni yapacağım 🙏
Mammimammi fundakarapinarr iradeniz sizden daha güçlü degil degil mi. Az içeyim şöyle böyle yapayımla zor bırakırsınız. İlk gebeligimde 12.haftaya kadar içtim. O zamana kadar doktorum sormamıştı bende söylememiştim. 12.haftada ikili testi yaparken sigarayı sordu. Eşim de hemn benden önce evet içiyor hemde baya içiyor diye cevap verdi. Doktorum da eger bebegin düşük kilolu dogsun istemiyorsan dogumdan sonra bebegin için hastane hastane gezmek istemiyorsan bırak. Dogumdan sonra istersen nargile içersin dedi. O gün eve geldim. Son bir tane içtim. Ve kendime bu son birdaha içmeyecegim dedim. Paketi çöpe attım birdaha da içmedim. Yıllardır severek sigara içen biriydim ve birdaha sigara aklıma bile gelmedi. Canım da çekmedi. O gün bügündür kokusundan nefret ediyorum. Sigarayı bırakmak için öneriye falan gerek yok. İçmiyorum dersiniz kendinize içmezsiniz.
Merinosunannesii fundakarapinarr hiçbir şekilde seni yargılayamam zor gerçekten ben öğrendiğim gün bıraktım 4 haftalıkken öğrendim hamileliğimi çok şükür kendiliğinden isteğim bitti hiç canım istemedi o konuda şanslıyım şuan 4 aylık oldum en azından ilk 3 ay tutmaya çalışsan kendini en tehlikeli zamanlar çünkü düşük riski olabilir Allah korusun organ gelişimi oluyor en azından günde 1 tane içebilirsin daha sonra 2 3 tane içersin maksat nefsini köreltmek
Gulsurmeli fundakarapinarr ben bebeğimi öğreneceğim gün toparlanıyorum tam sigara içince yine aynısı gibi oluyorum başım dönüyor uzandığım yerden kalkamıyordum test falan yapıp öğrendikten sonra daha içmiyicem dedim ve içmedim biraz iradeye sahip çıkman gerekiyor çok sinirlendim bi tane yaktım yakıcam böyle gebe olduğumu öğrendikten 1 hafta sonra falan kendi kendime dedim ki bebeğimden önemli değil o günden beri içmiyorum ben böyle yaparak bıraktım zaten sigarayı bıraktıktan sonra acıkmaya başladım yemek yerken falan hiç aklıma gelmiyordu sende bırakırsın inşAllah farklı bişe yapmadım
Ozlem5555 Burda ben içtim bişe olmadı Allah’ın izniyle vs diyen insanlar nasıl vicdanınız rahat nasıl bir akıl tutulmasıdır bu böyle vicdanım aklım almıyor. Böyle sacmalayanlara inanıp icecekseniz için zaten içesiniz varmış içmek için bahane aramış olursunuz.
Afyonlu fundakarapinarr bende 10 yıldır iciciydim 10 yıldır da bebegim olmuyordu düşükler tedaviler derken kendimi sigaraya vermiştim sonra tup bebek tedavisine başlayınca doktor sigarayı birakmazsan bebeğine çok zarar vereceğimi söyledi rahme giden damari tikadigini ve bebegin dusuk olabilcegini soyledi transfer olmadan 2 gün önce aniden kafamda bitirdim ve biraktim çok şükür ki 5 haftalık hamileyim daha da ağzıma sürmedim yani kafanda bitiyosa direk birakabiliyosun
irem fundakarapinarr Canım bende bağımlıydım. Yani sigarasız bir hayat düşünemiyordum. İlk haftalarım da direkt 2ye 3e düşürdüm sonra hep bebeğimi aklıma getirdim. Ve şuan hiç içmiyorum. Evde tekken hep aklıma geliyordu. Annemler içmiyordu sigara hep onlarla vakit geçirdim ve alıştım. Fakat Doğumdan sonra başlamayı düşünüyorum 😂 emzirme dönemim biterse başlarım yani o kadar çok seviyordum. Bütün olumsuz yorumları bırak düşünme yok nasıl annesin falan diye bunlara kulak asma sakın. Emin ol yapabilirsin. Sadece gün içerisinde bi 10 dk kriz gibi geliyor sigara içme isteği su iç sakız çiğne. 2 3 gün sonra bak nasıl da hiç aklına bile gelmeyecek bebeğini düşün❤️
Elifaysu fundakarapinarr kendine güven inan yaparsın günde iki paket bitiren biriydim yeterki güven kafandan at herşeyi yapabilirsin
Gul6161 fundakarapinarr amin canım inşallah stres yapma ve kimsenin dediğini takma sakın elinden geldignce yapmaya çalış zaten azladıkca canın bile istemiycek sanmam benim canım ister diye düşünebilirsin bende çünkü öyleydim ama zamanla herşey zorlamadan stres yapmadan
MinnakLiva KBR12- Kızım işitme engelli şuan ama tabi ki 6-7 sigaradan değildir.. başka bir sağlık problemi yok Allah’a şükür ☺️
htc91 fundakarapinarr bende ilk 3 ay günde 2 tane falan içtim canım yarım yarım içiyordum. Bebeğin cinsiyetini öğrenince daha da azalttım eşim içerken ondan otlanıyordum sonra onuda bıraktım. Hareket etmeye başlamadan bitirdim nerdeyse. Hareket ederken bile isteye vicdanım el vermezdi. Şimdi hiç canım çekmiyor. Stresli bir işim var evden çalışıyorum ama çok gerildiğim zamanlarda hemen yakardım şimdi o bile yok kalkıp su içiyorum hemen sakinleşiyorum dediğim gibi canımda çekmiyor. 28 haftalığım. İnşallah darısı başına. Burda şimdi aa nasıl içersin falan diye ayar vermeye çalışanlar olur moralini bozma yapabilirsin.🤗