Kbrayt svksym yok yememeniz gerekiyor kesinlikle pastörize kullanmalısınız interneti bi açıp okuyun derim çok zararlı aslında biz yararı var sanıyoruz
Sevgi47 Kbrayt bende hamileliğimin ilk aylarında bilmiyodum kaynanam köy sütü alıyordu ev yapımı yoğurt yapardı sütünü de içerdim ama sonra araştırdıktan sonra yemiyorum marketten paket alıyorum pastörize edilmiş
Kbrayt svksym ben sütaşın yoğurdunu kullanıyorum şuan yoğurt her hangi bi ekşime yapmadı bende sadece içtiğim süt aşırı gaz yaptı bende onu değiştirdim midemde yanma hissedersem içtiğimde de yanmasını kesiyor
Sadiye35 Nurgul1 prilam dr diye bir ilaç var bana doktorum onu vermişti ilk defa bulantı yaşamadan hamilelik geçirdim
Sadiye35 Midede ülser yada gastrirt varsa hamilelikle tavan yapıyor .Ama süt ve yoğurt bnde ekşime ve yanma yapıyor mideye yoğurt iyi gelmiyor diye biliyorum
svksym Sadiye35 brnde prilam kullaiyorum mide ekşimelerim oluyor ama yogurt ve sut le alakali oldugunu sanmiyorum herxaman olmuyor cunku
Pina svksym Canım maalesef hamilelikte kullanilabileni yok ama olursa ve öğrenirsen bize de bilgi ver olur mu Allah hepimizin yardımcısi olsun bebeklerimizi sağ salim kucağımıza alalım 🤲
Sadiye35 svksym tek sebebi süt yoğurt değil genel olarak zaten mide yanmasi hamilelik bitene kadar oluyır
Ozayy svksym sakız kullan 9 ay boyunca sakız iyi geldi bi tek iki gün sonra doğumum var hala çiniyorum miğde yanmasına bire bir
ebrarecem Gaviscon şurup oda iyi gelmezse rennie kesinlikle çözüm. Süt vs hiçbir şey iyi gelmemişti bana ejderha gbi dolanıyordum ortada. Doktor bu ilaçları yazdı kendi doktoruna bir sor istersen.
Mavi87 svksym aynı ben. Resmen gaz bulantı yapıyor bana. Gaz olmasa bulantımda olmayacakmış gibi. Yemesem aşırı boşluk hissi, yesem deliler gibi gaz. Yatıp unutmak istiyorum resmen