Peliiin 6 ay eşim korundu prezervatifle sonraki 6 ay hap kullandım. Aslında yıllarca hap kullanıp bıraktıktan sonraki ilk ay bile hamile kalanda çok duydum ben baya araştırdım burda da çok okudum çünkü bilemiyorum o yüzden alakası var mı diye. Bakalım nedense bu ay her zamankinden çok daha umutluyum açıkçası ilk kez bu kadar detaylı bir şekilde üzerinde durdum. İlk kez doğru düzgün ovülasyon takibi yaptım, folik asite başladım, eşimle beraber sigarayı bıraktık, beslenmemize daha çok dikkat ettik ve hamileliği kolaylaştıracak pozisyonları ilk kez denedik. Bir de maydonoz süt buharı olayı var onuda yaptım geriye sadece beklemek kaldı. Psikolojik belirtiler çok yaşadım daha önce kasıklarımın ağrıdığıda oldu ama şu batma şeklinde gelip giden sol kasıktaki durum ilk kez oluyor bugün daha çok arttı ve gittikçe şiddetleniyor sanki bu yüzden baya umutlandım 🥰