Peliiin Elimde hiç test yok benim geçen markete gittim bende bir erken gebelik testi birde normal aldım sonra 2-3 defa bırakıp geri aldım en sonunda bıraktım çıktım evde olursa erkenden yaparım diye 😄 yumurtlamamda erken oldu aslında daha adetime 10 gün var ama işte bilemedim eğer bekleyemezsem yarın alırım testi 🙈
Sen yapmışsın zaten o elindeki testle yarın ilk idrarla gene yap bence zaten olmazsa yine alırsın. Onda da çıkarsa kesin vardır demek 😍 Ay inşallah vardır sonucuda yaz mutlaka buraya ♥️