Ya ben 2li testi renkli ultrasonu falan herşeyi özelde yaptırdım birde SSK olmadığı için fazla ödüyoruz o yüzden devlete dönelim artık dedik onuda donemiyoruz . Doguma kaldı 8 haftam 1 kere daha özele kontrole gidip sonra 35 haftaya kadar beklicem sezeryanlilara 35 den itibaren sırasız bakılıyormuş 38 de doğum zaten
Esraberber