Eygm hayır ben covit olmadan önce Adatipda muayene oluyordum ve orda doğum yapicaktim ama özeller covitli hasta almıyor. Sakarya doğum evi hep covit hasta oraya saglikliysaniz gitmeyin dedim. Ben mecburum orda olmaya. Adatip muayene 150 TL 5tl nst normal 3,500 sezeryan 3.000. Ama şu zamanda emin olun bu paralar değer sağlık için covitli olmak okadar kolay brsey değil sağlık gidiyor bebek riskli olabilir tüm ev karantina hijjen falan derken piskolojisi bozuluyor insanın ben 2 gündür maf olmuş durumdayım üzüntüden. Sizler çok dikkat edin şimdi dersiniz belki özele gttin niye pozitif oldun onuda diyim eşim futbolcu takımda bilmeden kapıyor ve eve geldinde bize geçti. Bu süreçte sizler evinize kimseyi almayın çok dikkat edin