Deletedmom79 Aynı işte bende 6 aylık oldum hiç hiç karnım yok,sadece 2 kilo aldım. Kiloluda değilim ama herkes benden önce hissediyor. Bir sorun bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum,çok şükür sağlıklı ilerliyor hamileliğim. Allahım esirgesin herkesin yavrusunu.