melegegebe Duru999 cok güzel söylediniz . Aynen de oyle dogmasi hayirliysa dogsun diyorum . Sadece insan hep bi tedirgin oluyor kotu sey olur diye Rabbim hepimize hayirlisini versin🤲🏻