melegegebe 2 aydir oyleyim😢 karin yapim oyleymis. Millet sonlara yakin yaserken bunu men 2 aydir yasiyorum. Aslinde bebeyim hic yukari cikmadi hep asagida kaldi. Sadece kilo alinca ben cok agirlasdim tasimak zor. Allah tum hamilelerin yardimcisi olsun amin in se Allah🤲 34 fln kadar bende korkuyordum Allaha sukur 36+1 olduk. Ne zaman dogmag isderse basimiz usde yeri var var. 33 haftada bilen dogan saklikli bebekler var 40 haftada dogun kuveze girende. Hicbiseyi dert etmeyin. Allah her bebeye bir vakit verir. Ne zaman ol derse olucak hayrlisiyla❤ Allahin izniyle sag salim alalim kucagmiza isdeyen herkese nasip olsun amin🤲💙