Alwayshope benım ilk bebegım rahatsızdı annekarnında ameliyat olduk çok ılgılı bi doktor bılgılı zaten perınatolog ılk bebegı kaybettim yasama şansı yoktu ıkıncıye hamıleyım 33 haftalık çok memnunum pahalı muayenesi ama adam hakkını verıyır herseyı ayrıntılı anlatıp bılgı veriyor muayenesı 400 lira aylık ama ayda ben 3defa cagırdıgıda oldu asla başka para almıyor ay dolmadan ama doğum ücretı baya pahalı ve livv hatannesı ıle anlaşmalı doğum orda yaptırıyor çok memnunm aılemızden bırı gıbı oldu o kadar ilgılı gece 3te olsa sorun olunca muayene edıyor