yusufbebekk447 Merve1192 ben bimde A101 de satılanlardan alıyorum onlar alıyor benim tüyleri gayet iyi.veet çok pahalı ve içinde az var.
busbus35 Cok haklısın ama sinir bozucu 😁bayanda cikiyor ya haftaya gene alcam iki büklüm ayna ile kendim aliorum zor olsada zayf biriyim ya eğiliyorum gene son 10 günüm var 😁