Deletedmom95 Sevkiye_32 Valla bende çekiniyorum ama başka çare yok napalim kocaman göbek görünmüyor hiç bir yer
Meryy600 Bende 30+2 de yaptırdım. Şimdi 32+5 olduk az çıktı. Tekrar 34-35 de yaptırırım . Kesinlikle Kuaför öneririm. Evde biz yaparak resmen eziyet oluyor onlar 10 dk da hallediyor valla.
Zeyno25-bykl Deletedmom95 ilk bebeginizmi rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 benim üçüncü biraz daha tecrübeliyim ☺️
Sssevgiii Astadavistabeybi bugünkü gebelik eğitiminde doğuma gelmeden hemen önce jiletle almayın kesi atma durumunda enfeksiyon riski oluyor 1 hafta öncesi almanız bizim için yeterli demişti ebe. Ama doğum zamanına nasıl ayarlanır hiç bilmiyorum 🤦🏼♀️
Hicran27 Ben asla kendim ağda yapamam bekarken lazerle gitmiştim şusn rahatım tek tük çıkıyor onları da makina la çekiyorum kaç ay gider zaten yapanamıyorım eşim yardım edecek saolsun
Ozlem5555 Deletedmom95 (0454) 211 08 88 bir ara istersen canım bende neye yazınca ilk giresundaki adres geliyor Giresun diye belirtirsen gelir belki
Merve1192 yusufbebekk447 hangi marka ağda bandı kullanıyorsunuz? Ben veet aldım ama malesef almiyorrr yarısından fazlası kalıyor illa boncuk ağda lazım o da nasıl surcen cekcen çok zor
Deletedmom95 Merve1192 boncuk ağda cidden zor. Kalıp ağda kullanabilirsin. Onu ister bez ile kullan ister sürüp direk çek. Daha rahat oluyor. Ben hep onu kullandım ama artık göbekten göremiyorum yine de denicem bakalım
yusufbebekk447 Merve1192 ben bimde A101 de satılanlardan alıyorum onlar alıyor benim tüyleri gayet iyi.veet çok pahalı ve içinde az var.
Dygu21 busbus35 bu sıkıntı bende de başladı maalesef dddiğiniz gibi bi yaptırırım 4 hafta giderdi 1 buçuk hafta oldu sanki yapılmamış gibi 🤦🏻♀️ Hormonlardan sanırım