Nurgll rabbim analı babalı , huzur ve sağlıkla büyümesini nasip etsin.. amin. birşey sormak istiyorum hiç Doğum yapmadığım için ve bu size belki komik gelebilir ya bakıyoruz vajina minicik bir yer yani o kadar minik bi yerden o çocuk nasıl çıkabiliyor.. tamam kasılmalarla iç tarafı genişliyor ama dış tarafı bir hayli dar.. ben böyle düşündükçe çok korkuyorum nasıl çıkacak bebek diye. Çünkü af edersiniz doktor muayenelerinde bile acıyor doktor parmağını sokarken bile zar zor oluyor ya ne biliyim anladınız işte.. bunkonuda beni bilgilendirir misiniz bana biraz korkunç geliyor da :/