Miragee bende de aynı sıkıntı var ya iki gecedir diken üstündeyim. Ama ağrım yok sadece karnım sertleşiyor. Süre de tutamıyorum çünkü sanki hep sert. Ama kabız gibiyim de anlayamadım ne olduğunu. Sabaha karşı geçiyor Bi de işin ilginç yanı tam acile mi gitsem derken geçtiğini fark ediyorum. yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor