Nusyaa Adet oldum arkadaşlr nasip değilmiş. Tüp bebeğe başlayacağız yorumlarınız için teşekkür ederim
Sunny Nusyaa ocak ayında başlicam ben canım bir sonraki regl tarihim 4 ocak olarak görünüyor o ay başlayacağım kısmetse. 2021 güzel haberlerle gelicek inşallah❤️
Ozzzzz_ MinikRC ben adetime 6 gün kaladan 3 gün kalaya kadar test yaptım 4 kere hergün ama hep silik çıktı o çizgi koyulaşmadı 3 gün kala bile . O yüzden ümidimi kestim kimyasal diyor herkes koyulaşması lazımmış 2. Çizginin
MinikRC Ozzzzz_ Bu testlere hiç güvenmiyorum ben canım bence sende vardır çünkü çizgi gayet belirgin..Geö döllenmedir belki çok takılma yarın kan verirsin anlaşılır üzülme boşuna bence her şey nasip
Nesse86 Nusyaa Var gibi görünüyor ama bence bu cok hafif görünen cizgi hayalet cizgi.Bence bir kac gün sünra erken gebelik testiyle yapin sabah ilk idrarla.
MinikRC Nusyaa ay ben yaptığım testlere su tuttum kaybolmamıştı netleşmişti o zaman ben üstüne mi gördüm ihtimal yüksek 😟