Ozzzzz_ 3 kere derken yani bi kez mayısta yaşadım böyle bir şeyi,bi geçen ay yaşadım hatta o zaman 8-9 test yapmıştım sonra adet oldum..Bunda da adetten 2 gün önce yaptım aşırı silikti yine yaptım bi tık daha netti,daha sonra tam günümde adet oldum,adetim az gelince yaptım hiç netleşmedi yine cokkk silikti..Adetim de normalden 1-2 gün kısa sürdü şuan adetim bittiği halde çok kasık ağrım var,yumurtlama olduğunu da sanmıyorum (hep tam 14. Günde olur yumurtlamam ağrı ve akıntıdan anlıyorum) Ne oluyor anlamadım ya pazartesi test yapıcam galiba yine