Egemenin_annesi26 kanguru yaptırıyorlar mı size?? Sütünüz o şekilde gelebilir çünkü.. Birde 2 saate bir sağdım ben pes etmedim saati kurdum uyandım sağdım geri yattım hala da o şekilde devam ediyorum.Her iki göğsü sağmam 1 saatimi alabiliyor bazen yinede son damlasına kadar bekliyorum hemşire damlaya damlaya göl olur demişti unutmuyorum bu lafı.. . Elma suyu, hoşaf, bol su tükettim e bebekten süt yapıcı çay aldım her gün tüketiyorum bu dediklerimi hemen hemen yemenizi düzenleyin birde benim de 2 - 3 gün şırınganın çeyreği kadar geliyordu baktım olmuyor hastanenin bana verdiklerini değil yanımda kalana verdiklerini yedim öyle düzene girdi biraz.. Bestlak diye bir damla aldım birde daha 2.günüm eğer yararını görürsem yazarım size.. Şuan sizi en iyi anlayacaklardan biriyim lütfen moralinizi yüksek tutun çocuğunuz için siz güçlü olun ki o da güçlü olsun hissediyor sizi unutmayın