masallarin kıyafet olarak başladım ben bu ay, HM den çorap, 1-2 ay ve 2-4 Ay zibinlar ve tulum aldım. Lcw den de 1-3 Ay ve 3-6 Ay takımlar, zibinlar, çorap aldim. Biraz da hoşuma giden 6-9 ay aldım.
Hastane çıkışı olarak öyle set gibi özel şeyler almadım, normal 3 lü falan setler vardı o tarz iki üç tane aldım.
Intaslar isimli bir firma var, oradan da müslin bezler aldım çeşit çeşit 1 metre. 4 kat müslin kumaş aldım yine. Instagramda o 100 lira üstü sattıkları battaniyelerin kumaşları birebir. Benim kayinvalidem kenarlarını geçecek normal battaniye örtü vs oluyor. Metresi 27 liraydı mesela. Bu tarz şeyler de öneririm. Müslin bez için para harcamayın pahalı. O siteye girin onlarca çeşit var istediğiniz deseni seçersiniz.
Bunlar dışında bir de kendime gümüş kapak, mochi süt pompası, göğüs pedi aldım. Bebeğe de philips avent cam biberon ve emzik. Yine alacağım şeyler var ama bayağı insan aldıkça alası geliyor ya.
Hemen dogsalar da giydirsek .