masallarin 26 . Haftama girdim bizde teyze ve hala bol oldugundan kimseye almayın diyemiyorum ilk torun onlarda benim gibi bir hevesle alıyorlar şuanda benim kendi aldıklarım 0.3 ay ve 3.6 zıbın takımlar oldu ama .0.3 çok almadım iki hastane çıkışı iki tulum 4tanede zıbın var bunların ilk ay yeteceğini düşünüyorum yetmezse 3.6 aydan devam ederim onun dışında sadece bir beşiğimiz var oda hediye daha bişey alamadım ama ocak gibi bütün eksiklerini tamamlamıyı düşünüyorum