Yesim1808 Rmys11 bence değerin çok güzel hiç bozma moralini senin doktor bizim değerleri görse ne der 😂
Nutellammm Yesim1808 aa Rmys11 aaa çok şaşırdım değerin çok güzel canım hiç moralin bozma demek benim değeri görse sen hamile değilsin diyecek
Rmys11 Yesim1808 canım hangi doktora güvene eğim dizide şaşırdık benimde 1 kaybım ondan biraz takıyorum amma herşey allahtan
Yesim1808 Rafby ay inşallah canım cuma günü gidicem doktoruma inşallah herşey güzel devam eder sağlıkla kavuşalım bebeklerimize🙏🏻
Rafby Yesim1808 Yesim1808 bende çok endiseliydim ama çok şükür şuan 13+2 yiz sende güzel haberler alırsın inşallah.
Nutellammm Rmys11 değerin çok iyi sakın moralini bozma,benimde 14 ünde kontrolüm var ilk ultrasonum olacak