can_kuzum Benim miyomdan dolayi kanamam oldu doktor verdi benimde kullandiktan sonra cok hafif oluyor ağrı kasığımda geciyor
Kelebek45 can_kuzum benimde myom dan dolayı düşük tehlıkem progestan 4 kere fitil olarak alıyorum 2 kere kanamam oldu benım 12 haftalık olduk kahverengi lekelenme bir süre geliyor sonra duruyor istirahat bol bol 2 haftadır yatıyorum hep inşallah bidaha olmaz diye dua ediyorum 😔
Kelebek45 can_kuzum canım benim 2 kere kanamam oldu sonra kahverengi leke olarak geldi biraz şimdi gelmiyor gibi dua ediyorum inşallah gelmez birdaha
Asel-Aren pia34 ben dün başladım ilaca ama hap şeklinde sabah akşam içiyorum şuan için iyi bir sıkıntı yok
pia34 Smyydmr1 benim kanamam çok olduğu için başta öyle verdiler. zaten çok olduğu için ağrı yapmış şimdi günde 2 ye düşürdü doktor ama yine de hafif bir ağrı oluyor 2 tane alsam da.
Kelebek45 can_kuzum 1 gün sürdü iki kanamada da ama kanama başladığında doktorum iğne yaptı onun etkısıyle kesildi sanırım
Sesese pia34 sanırım dört aylık olana kadar kullandım fitil olarak.agri yaptığı doğru hatta mide bulantısı da yapıyor.
Umutluuu pia34 bende günde 3 tane alıyorum fitil olarak hamileliğimin başından beri ama bende öyle ağrı yapmadı. Bi doktorunuza sorun isterseniz.
Fundabasr Kızlar merhaba bende progestron kullanıyorum bir tane gece yatarken bende subomniotik hemetom olduğunu söyledi doktor yanı bebeğin esinde bu durumu yaşayan varmi yardımcı olur musunuz lütfen bana 😌
Halide_zehra pia34 benim de kahverengi kanamam oldu doktor alttan al dedi 2 tane de ağızdan alıyorum. Alttan alınca ağrı yapıyo bende de hemen üstüne uyumak lazım