pia34 merhaba geçmiş olsun 29+2 deyim gebelik başından beri kullanıyorum günde 3 kez vajinal kullanıyorum ama vajinada ağrı yapmıyor. Sizde ki ağrı sebebi kanama kaynaklı olabilir. Bende rahim ağzı kısalığı olduğu için vajina ağrısı ve dolgunluk hissi oluyor kasıklarda da oluyor ama ilaçtan değil. İsterseniz doktorunuza da danışın o daha net izah eder belki ağızdan almanızı önerir ama ağızdan alındığında baş dönmesi uyku vs gibi yan etkileri oluyor.