Deryalbr RuveydaYasin kan sulandırıcıyı kadın doğumda yazabilir dahiliyede covid tedavisinde kan sulandırıcı ve d vitamini çok önemli eğer pozıtıfsen ki inşallah değilsindir hemen başlamalısın
RuveydaYasin Deryalbr dün pozitif çıktım kadın doğum cum bana dahiliye yazacak dedi bugün de hastaneyi arıyorum çalmıyor bile
Iraz Deryalbr bende kan sulandırıcı iğne var acil doktiru yazmıştı ama . Güvenip te kullanamadim . 2-3 defa kendimi kötü hissettim vuruldum ayrı günler de korkumdan bebeğe birşey olur diye vuruluyorum . Vurulsam mi benim pozitif cikali 32. Günüm sırt ve ciger ağrım var .
Hulyaa46 ece_2206 Rabbim acılarını göstermesin hiçbirimize sağlıkla kavuşuruz inşallah miniklerimize🙏
Reyyhan Hulyaa46 evde anlatıyorum ilaçsız bol bol neyve ve sebze tuket bebege bir zararı olmuyor Allahin izniyle
Hulyaa46 Reyyhan sabahtan itibaren denemediğim şey kalmadı işkembe yaptım ,portakal suyu,süt, nane limon, meyve ,şimdi de kemik suyu kaynatıyorum patatesle
Aycu-3006 Meltem374141 geçmiş olsun tekrardan benimde dün annem pozitif çıktı.şuan bizde kalıyor ikimiz varız evde sadece sizin gibi odalarımız lavabolarımız hep ayrı çift maske kullanıyorum bugun ekip geldi ama belirtim olmadığı için test almadılar. 16 haftalık hamileyim bende Umarım bu şekilde atlatırız inş
Deryalbr RuveydaYasin hayır canım kadın dogum doktorlarıda yazıyor düşük tehlıkesı olan gebeler için gerekli kan sulandırıcılarınıdamı dahılıyeye yazdırıyormus. Uzman hekımse yazar. Enox clexane iğne yazacak sen şimdiden arastırmaya başla çünkü eczanelerde çok zor bulunuyor artık. Bul ayırt kendine recetesını yazdır hemen
Meltem374141 Peki eklem agrisi oluyomuydu baska biseyim yok ama agzimda pamukcuk yarasi cikti dis etlerim kaniyo fircalarken acaba magnezyum kalsiyum dusmus olabilirmi hamilelikte belirtilerine baktim bi kac bisey var
Meltem374141 Hulyaa46 bendede var bitek o ama magnezyum kalsiyum dusuklugugnde olabilirmis agzimda pamukcuk yarasida cikti
HafsaRumeysa Hulyaa46 bende 6 aylik hamileykem gecirdim.canm korkma moral bosma stres uzuntu yapma bol su ic beslenmene dikkat er sogan sarmisak tuket udi hindi yagi tuket sebze meyve ceviz kavrulmamis kuruyemis falan ye Allahin izniyle bsy olmaz testler cok yaniltici grip bile.pozitif cikiyo kendi kendimizin doktoru olalim
Hulyaa46 HafsaRumeysa tavsiyelerin için teşekkür ederim 🙏 Artık başımızda Ağrısa acaba diyoruz:( Rabbim bi an önce şu virüsten kurtarsın ülkemizi.
Hulyaa46 Meltem374141 ben de eklem ağrısı vardı şu an da gribin bütün belirtileri var burun akıntısı boğaz ağrısı sonuçlarım yarın çıkacak işte😑
Deletedmom54 Hulyaa46 muhtemelen pozitifsiniz Geçmiş olsun , ben de 33 haftalık gebeyim pozitifim moral bozmayın atlatırız inşallah C vitamini d vitaminine ağırlık verin
elisas-mom Selam kizlar 38+4 pozitif im 2 günluk. Salı sezeryan olucaktim iptal edildi. Smdi beklicem nasıl olcak hiç bilmiyorum eve geldiler ilaç vermediler çok kötü sırt ağrım ve öksürük birazda boğaz yanması var bugünde burnum tıkalı. Çok zor kizlar nasil gecicek bilmiyorum bulunduğum evde 3 pozitif 1 negatif var
Hulyaa46 elisas-mom inşallah çabucak atalatırız boğazımda yanma ve koku kaybım var benimde şu an ağırlaşırsanız ambulans yönlendiririz dedi adamlar gitti
Ruha-12 elisas-mom ayni durumlari yasiyorum 39. Haftaya geldim 11. Gunum burun tikanikligi oksuruk yasiyorum. Gunler zor geciyor ama sabretmemiz lazim. Korkmayin dua edin