Karşı komşumun testi bugün pozitif çıktı 4 gün önce kapıma geldi öyle bi yakınlaşmamız oldu, 2 gün önce hastaneye giderken 5 aylık çocuğunu bana bıraktı ,dün ise yine hastaneye giderken evinin anahtarını bana bıraktı yani doğrudan temaslıyım. 2 gündür kemik ve aklem ağrım vardı kafamı kaldıramıyordum bugün ise baş ve boğaz ağrım var sürekli öksürüyorum saat 4 te gelip similasyon ekibi test yapacak. 24 haftalık gebeyim bebeğime bişey olmasından korkuyorum sizden dua istiyorum kızlar 😓 inşallah negatif çıkar bebeğime bişey olmasından çok korkuyorum