Kmndas Fsn26 inşallah öyledir ben fitili hamileliğimin başından beri kullanıyorum zaten şimdi günde 2 ye çıkardı bide iğne yaptı bakalım kanaman olursa gel yatıralım seni dedi nasibimizde varsa alırız kucağımıza canım gene de çok üzüldüm bu 4. Gebeliğim
Asx Kmndas benim de kese şeklim bozuktu girintili çıkıntılı değil ama ovaldi ve kese etrafı inceydi. Vajinal progestan kullandım antibiyotik gibi günde 3 defa 8 saat aralıkla. Pıhtılaşma vardı iğne ilaç kullandım bir sonraki kontrole toparlamıştı
Fatma12345 Kmndas tabiki oldu ara ara az az leke şeklinde 20 gün kadar ara ara oldu bol bol dinlendim progestan kullandim şuan güzel gidiyor çok şükür
Fatma12345 Kmndas progestan etkili bı ilaç tabiki önce rabbimin takdiri ile o içtiğimiz ilaclarda vesile oluyor bı nevi rabbim bebeğini sana bağışlasın inşallah ♥️
Ecmel19_ Aysoo o süre içinde ilaçları kullanmaya devam ettiniz mi peki. Bende tüp bebek ile hamile kaldım devlet doktoru bana kese bozuk kalp atışı yok kürtaj dedi ilaçları bıraktım iki gün oldu yarın özel hastaneye gitmeyi düşünüyorum