Kmndas benim de 5.hafta öyleydi girintili çıkıntılıydı, doktor sağlıksız gebeliğin göstergesi olabilir dedi. Yalnız benim o sıralar acık pembe kanamam vardı ona da bağlı olabilir dedi. Bir hafta progestan fitil kullandım. Kanamam durdu kese şekli de düzeldi. Şu an 29.haftamdayım 😃