Tugcece Aminyosentez ve fetal DNA yaptıran var mı aranızda ? Detaylimda bir sıkıntı göremedi doktorum ama 3 lu tarama testim biraz riskli çıktı kafa karışıklığı yaşıyorum. Varsa aranızda bu testleri yaptıran neler yaşadıklarını öğrenmek istiyorum
Emine66 Tugcece ben yaptırdım seninle aynı 3taramada sıkıntı çıktı fetal kesin bı çözüm değil ihtimaller onda da çıkıyormuş ben aminosentez yaptirdim çok ağrılı korkulacak birşey değil açıkçası yaptırdıktan sonra dikkat edilmeli ilk 3gun çok dikkat efiliyo sonrası zamanla geciyo
haticem5707 Tugcece ben fetal dna yaptırdım 3000 tl verdim koreye gitti geldi kanım temiz çıktı İkili taramada tüksek risk çıkmıştı 70/1 ilk fetal yaptıt
kucuktospam Tugcece merhaba 3lü testi neden yaptırdınız acaba doktorunuz mu istedi? 3lü test neredeyse tarih oldu artık. 2li ve 4lü istiyor doktorlar sadece çünkü güvenirliği yüksek diye 3lüye göre araştırabilirsin canım internetten de
Tugcece Emine66 evet aminyosentez keisn tanı diyorlar ama bende detayli bakan perinatolog gittim o riski arttıracak bir bulgu görmedim dedi ama bu risk yoktur anlamına gelmez filan dedi ortada riskli jid tarama sonucu olunca siz ne zman yaptırdınız şuan bebeginizi aldınız mı kucağınıza aminyosentez baya bir korkuyorum
Tugcece Emine66 ne zman çıkmıştı sonucunuz devlette mi yaptırdınız özelde mi inşallah sonucunuz kötü çıkmamıştır
Tugcece Alperefet bende onu düşünüyorum devlette yaptıracağım pazartesi genetik doktorundan aldım randevu bakalım inşallah sizin sonucunuzda güzel cikar
Emine66 Tugcece yok henüz almadım sonucumu henüz devlette yaptırdım 15 gün oldu tavsiye ederim düşündüğüm kadar yada halk arasında konuşulan kadar büyük birşey değildi dikkat ettim ama doktorunuza güvenin bende de aynısını soyledi doktor birşey göremiyorum.sma yok anlamına gelmez bu dedi şüphe ile durmak istemiyorsanız yaptırın ins sağlıkla alırız kucağımiza bebegimizi
esraolgun Tugcece bende feta dna yaptırdım 3 gün önce. 2li tarama riskli çıktı. Ama içinizi ferah tutun 3lü taramanın güvenilirliği çok daha düşükmüş. Ultrasonda da bir sıkıntı yoksa iyidir inşallah. Yinede içim rahat etsin derseniz fetal dna öğrenirim en azından kafanız rahat eder
Tugcece Emine66 amin inşallah sağlıklı şekilde alırız 🙏 ya işte ihtimaller zinciri sonucunuz çıktığı zmaan burdan da bana yazabilir misiniz çok merak ederim durumunuzu az çok aynı şeyi yaşıyoruz
Tugcece Alperefet Üsküdar Zeynep Kamil de gorunuyri genetik testlerinde pazartesi gideceğim bakalım yapacaklar mi
Ldy Alperefet benim ikili taramam yüksek çıktı fetal DNA önerdi doktorum yaptırdım temiz çıktı . Özel yaptırdım 3000 tl verdim . 10 gün içerisinde sonuç geldi ama o on gün geçmek bilmedi bence maddi durumunuz varsa fetal DNA yaptırın bi sorun çıkarsa zaten amniosentez istiyor doktor siz bilirsiniz
Tugcece Alperefet amin inşallah özelde yaptırdınız dimi siz ne kadar yaptırdınız ben bir doktor aracılığıyla aradılar beniml 2900 dediler fetal DNA için pazartesi gideceğim bakalım hastaneye yaptirirsam yazarım buraya
Tugcece Alperefet aminyosentez neden tercih etmediniz siz yorumlarinizi gördüm dee rabbim inşallah şifasını versin inşallah sonucunuz tertermiz gelsin
Emine66 Alperefet fetal yapmiyo devlet sadece özeller yapiyo birde direk labaratuarina gidip yaptırırsanız biraz daha uygun diye biliyorum doktor la bnirlikte biraz daha fiyat artiyo ama 15gunde sonuclaniyor
Alperefet Tugcece ben riskinden korktum açıkçası çok düşük ihtimal ama yine de cesaret edemedim,inşallah merakla bekliyorum ben de sağolun🙏🏼
Tugcece Alperefet aynen bende sizin gibi riskinden çok korkuyorum ama hiç bir şey eskisi gibi değil daha deneyimliler daha az düşük olayı yaşanıyormus şimdilerde
Alperefet Tugcece zaten kesin tanı için fetal dna sıkıntılı çıkarsa tekrar amniyosentez yapıyorlar, kaçıncı haftadasınız
Tugcece Alperefet ben şuan 18+6 siz kaçta yaptırdınız fetali evet aminyosentez bebeği aldırmak için gerekliymiş hukuki olarak bu test geçerli oluyormuş ama inşallah bu karara kimse hayatında yaşamasın