Ulkucolak korkma Bismillah de bisey olmaz 😇 vurulurken zaten hissetmiyosun küçücük iğne sonrasında kol ağırlasiyo ertesi gün ağrı oluyo birazcık o da normal. Dus alma üşütme sıcak tut şişerse buz koy ovalama ve üstüne yatma. Ertesi gün de fazla hareket ettirme saçını toplamak giyinmek için falan Allahın izniyle kolayca gecer 😘