BilmemKacYilOldu kızlar Merhaba😊 canınız cekmiş gibi olmasın ama ben 17 haftalıgım ama hamile olduğumdan beri inanilmaz derece mandalına tüketıyorum 🤦🏻♀️ zararı olmaz demi cünkü abartız gunde yarım kilodan fazla yıyorum
morusevenanne BilmemKacYilOldu meyvede de şeker var bana ebe günde 3 tane mandalina ondan başka meyve yemezsen tamam dedi canım şekerin yükselir dikkat et.
alenrenas1 BilmemKacYilOldu bende 31. Haftadyım halen günde 4 tane falan yiyorum içimde mandalina ağacı cıkacak diye korkuyorum 😂😂😂
Myssr BilmemKacYilOldu ben de yiyorm cok yedigimi dusunuyrm 3 tane mesela. Meyve sekerdir cok yememlisinz
BilmemKacYilOldu morusevenanne ama istemsizce yiyorum gece bile ekmegimin arasına koyup yıyrm vala nası basa cıkacam bilmiyorum bende
BilmemKacYilOldu alenrenas1 gız ben 4 tane yesem derşm sükür 😂😂yok anam oturdugum yersen sadece 4 tane yiyom artık esim marketcıyle anlastı biz girmeden4-5 kilo hazırlıyo🤦🏻♀️
BilmemKacYilOldu Myssr işte bi su bogazıma engel olsam 🙈gebelikten önce öyle yapmazdım asla simdi gece kalkıyrm su içmeye hemen o arada bi tane yerim bi tanede ekmegnnarasına koyarm 😂😂🤦🏻♀️
Unsalinn_Annesii BilmemKacYilOldu canım şeker oranı fazla birde herşeyin fazlası zarar dozunda tüketmek gerekir 🌼
Aysn6767 BilmemKacYilOldu bir mandalina tükettim ki ilk 3 ayımın sonuna doğru çıkmaya başlamıstı ki ben 4 ay bulantı kusma cektim😅 ekşi ekşi nasıl yiyorsun diyorlardı deli gibi yiyordum herseyden tiksinmiştim kabuklarını kokluyordum mis gibi geliyordu yemeyede devam ettim taki gebelik şekerim cıkana kadar şimdi kontrollü yiyorum ama yiyorum canım mandalina 😂😂
BilmemKacYilOldu Aysn6767 ahaaa🙈🙈genelik sekerin ondan mııı cıktıııı😳 ay benm bi an önce durdurmam lazım
alenrenas1 BilmemKacYilOldu maşallah 😂 bizde eşimle her markette gittiğimizde mandalina alınca daha 2 gün önce aldık evde vardır bozulmasın aa onlar bitti diyorum 😂😂 adam şok oluyor içinde mandalina cıkacak diyor ama eşim doktor oda bana diyor c vitamini tüket cünkü c vitamini depolanmıyormus 😀
Aysn6767 BilmemKacYilOldu yok hayır sanmıyorum rahat ol tabi abartmaya gerek yokta kontrollü olmak lazım
BilmemKacYilOldu alenrenas1 gecen gün 2 kılo almıs tammı 😂😂 bende uzanmıstın gitmis dolaba bakmış mandalına arıyo 😂😂😂😂🙈 geldı odaya diyoki askımgecen gün ki mandalinalar nerde dolapta bulamadm 😂😂😂😂😂ddm onlar midede artık 😂 adam sok oldu hepsi mi dedi hepsi ddm 😂benm bunyede zayıf görsen dersn bu gız bu kadar nası yer 😂😂
A_Alparslan BilmemKacYilOldu yemin ederim portakal ucuz olsa muz ucuz olsa yada her hangi meyveler ucuz olsa ben komalik olurum bu ülkede maalesef çok pahalı… Meyve canavaryim ve mandalina uygun ve çok alıyorum ve esim gelene kadar 8 10 yerim bazen de 6 gece de meyve soyarken 2 4 yerim 10 15 le günü kapatırım 🤭
alenrenas1 BilmemKacYilOldu 🤣 hahaha 😂😂😂sen bendende betermişsin 😂benim gebelikten öncede meyve takıntım vardı hep yerdim 🤣 ama hamile kaldıgımdan bu yana mandalina aşkı tuttu 😂 cocuk içerden kesin diyordur bu annem manyak mı yemekten cok meyve yiyor 😂