Yeni13 BEn joie litetrax 4 kullanıyorum. Aşırı derecede memnunum, çok sağlam, sürüşü çok rahat, aşırı ağır değil. Tek dezavantajı çift yönlü olmaması.
Yalnız kraftın lima ve energy diye yeni modelleri var onlar da çok güzel. İkinci bebeğime ondan almayı düşünüyorum