Yeni13 biz 5 tane değişitdik 4 ü 2. Eldi son bebeğinizse kesinlikle ama kesinlikle 2. El tavsiye ederim öncelikle neyse ilk concord neo kullandık ve avionaut kite puset ikiside kaliteliydi ama araba ağırdı değiştirik mamas papas urbo 2 aldık hem hafifi hem kaşteli ama tekrrlekleri bizi öldürüd arada turukluk yaptı falan değiştidik mecbur sonra doona aldık meslef geç aldık bebek 7 aylıkken ama yinede rahat kullandık durumunuz varsa ilk onu alın en az 9 aya kadar kullanabilirisniz sonra bagi xero aldık onu sıfır aldık ama gereksiz geldi bize bir sğrğ güzel özelliği var oromarik kapanıyor sadece 5.5 kilo aşırı hafif kabin boy bir araba ve gerçekten kaşitli iki ay oldu alalı malesef sarışa çıkardık öğnkü kullanmıyoruz bi tame daha var oda şimdi kullandığımız mamas papas ocarro ağır ama kalitesine değer herşeyiyle mükemmel bir araba yani tavsiye ederim birde kullanmadığım ama kaliteisnden emin olduklarım bir greentom kaliteli bir marka hemde hafif quinny var memnun kalacağınız bir marka bugaboo vqr oda kaliteli ve sorunsuzdur son olarak nuna demek iaterim oda hem bütçe konusunda daha uygun hemde cidden kaliteli umarım faydalı olmuşumdur