Ydgrshn benimde 8 haftalıkken çok açık renk kırmızı kanamam gelmişti acile gitmiştik akşam pıhtılı kanama gelene kadar sorun yok dediler doktor olmadığı için ultrasondan da bakmadılar ebe hemşireler progestan kullan dediler zaten kullanıyordum vajinal yoldan almamı söylediler doktor gelebiliyormuş belli bi ücreti varmış gelmesinin gelse de o da aynısını yapacak dedi. Ertesi gün gittik kesenin arkasında ufak bir kanama alanı var dedi pıhtılı kanaman olursa gel dedi eve geldikten sonra lavaboya çıktım adet olmuşum gibi kanamam oldu hem peçetede hem lavaboda bende korktum panik oldum doktor yatış verdi progestan kullanmaya devam ettim bir kaç gün akıntım devam etti sonra ve iğne verdi onu kullandım inşallah sizin de bir skntınız yoktur bazı illerde cumartesi günleri doktorlar çalışıyor.