Ydgrshn benimde çarşamba günü kahverengi kanamam oldu iç çamaşırıma gelmişti yani biraz doktora gittim hemen ultrasonda baktı kalp atışı durumu gayet iyiydi ama iğne vuruldum yine progestan kullanıyordum zaten onu sabah akşam olarak kullanmamı söyledi sonraki günler peçeteye geliyordu fitil olarak kullandığım için şimdi kesildi ama inşallah devam etmez sende o gün baktırsaydın keşke benim içim rahatlamıştı en azından duyunca inşallah birşey yoktur seninde sağlıkla alırsın çocuğunu kucağına Allah yardımcımız olsun hepimizin