Arkadaşlar merhaba başlıktan da anladiginiz gibi bu normal mi başka yaşayanlar da var mı? Özellikle gece yatarken ve sabaha karşı çok şiddetli oluyor. Sürekli sol tarafıma yatıyorum bu arada alakası var mıdır? Sanki bir balığı sudan çıkarmışsın da çırpınır ya. Yavrucum öyle çırpınıyor gibi. Doktorum normal dedi ama insan yine de meram ediyor aynı haftada olanlarımız da yaşıyor mu acaba bu durumu ?