B0220 kendine güven canım sen annesin artık yapamayacağım hiç birsey yok emin ol. Eğer olmazsa normal doğum hiç üzülme çünkü önemli olan normal yada sezeryan değil önemli olan sizin sağlığınız. Benim çok yakın arkadaşım sezeryan oldu oda 2 3 saat sonra ayağa kalktı doğumdan ertesi günü işlerini hallediyordu ben normal doğum yaptım aynı bende o şekilde hemen ayaklandim herşeyin hayırlısı olsun inşallah yavrunu sağ salim kucağına alırsın 🙏🙏🙏🙏