Kızlar buda benim doğum hikayem biraz uzun olabilir ama ben çok seviyordum doğum hikayelerini okumayı. Bebeğim şuan 5 aylık oldu bile günler nasıl hızla geçiyor. Doğum yaptığım günden 1 gün öncesi kontrolüm vardı 38.6haftaliktim kontrolde ne acilmam vardı ne sancım hiç birşeyim yoktu ertesi günü görümcemle kaynanama gittik ve görümcem kaynanamın halısını yıkadı bende dedim abla bende yardım ettim oturdum kalktım sürekli tabi birazda yardım değilde kendime hareket olsun diyeydi😄 neyse 1 saat nerdeyse halılarla uğraştık sonra eşimle manava gittk alışveriş yaptık baya yürüdüm Ogün sonra annemlere gittk akşam 6 falandı kendi evimize geçtik eşimle. Sonra benden akıntı gelmeye başladı beyaz şeffaf su şeklinde ben başta önemsemedim çünkü 9 ay boyunca sürekli akıntım oldu. Sonra su şeklinde biraz akmaya başladı ben şüphelendim eşime hiç birşey söylemedim sonra ıkındim kendi kendime ve ıkındıkca suyun daha da geldiğini fark ettim ve hemen duşa girdim temizlendim gzuelce yikandim abdestimi aldım çünkü anlamıştım doğum zamanımın geldiğini bu arada ilk hamileliğim. Duştan çıktım giyindim hala eşime birşey söylemedim tabi sancı bekledim yarim saat geçtikten sonra adet sancısı gibi gelmeye başladı artık eşime souledi tabi bı telaş bı telaş hemen 😄 sonra biraz daha bekledim evde 1 saat kadar sancılar artmıştı hemen en yakın devlet Hastanesi’ne gittik orda hemen doğum katına çıkarıldım ve muayene sonucunda acikligimin 3 cm olduğu ve su kesesinin biraz yirtildigini ve suyumun ondan böyle az az geldiğini öğrendim açıklık olduğu için hemen suyu ebe patlattı ve orda doğum yapmak istemedigimi söyledim ve araştırma Hastanesi’ne sevkimi istedim çünkü o hastaneye hiç güvenmiyorum biz hastaneden çıktığımızda saat 8 di araştırma Hastanesi’ne vardigimizda 8 bucktu ve oradaki çati muayenesi sonucunda 5 cm olmuştu açıklık herşey çok iyi gidiyordu ve benim sancı şiddetleniyordu sonra hemen yatisim yapıldı eşimle vedalastim helallik aldim ve odada tek başıma o sancılı anlar başladı. Kimseye diyememki hiç ağrı olmuyor diye hemde öyle bir ağrı ki bu tarifi yok ama inanın sonucu okadar guzelki yemin ederim herşeye değiyor saat 9 da 7 cm olmuştu bile acikligim doğum için herşey hızlı ilerliyordu ama ben hala ikinamiyordum 😟 9 dan 1 e kadar sırf ikinamadigim için kendi kendime işkence çektirdim ebelere yalvardım beni sezeryana alın diye ama bebeğin gelisi senin acilmam çok güzel deyip almadılar ebelerim çok iyiydi gerçekten Bi anne şefkatiyle yanastilar en son saat 1 de ebe geldi dediki mecbursun ikinmaya yoksa böyle cekiceksin bak dedi baktim başka çare yok gerçekten başladım ikinmaya tabiodada kimse yok ebe gidiyir geliyor sürekli ben ikiniyorum ağlaya ağlaya 10 dk geçti bağırdım gelin artık yalvarırım diye ebe geldi baktı ve dediki işte bu kadar oğlun geliyor dedi biraz daha ıkındim ve sıcacık içimden aktı gitti size nasıl tarif edeyim ki o anı okadar aci dert tasa hepsi aktı gitti masum masum bakıyor etrafa dudaklarını buzmus iç çekerek ağlıyor heme ten tene temas yaptık öptüm öptüm çokça hoşgeldin oğlum dedim oylebbir güldü ki o an arkadaşlar tarifi yok gerçekten doğumu güzelleştirmek bebek kadar sizin elinizde benim 1 saatte olup bitcek olan doğumum 6 saat sürdü. Sorularınız varsa hepsini cevaplayabilirim yardmci olursam ne mutlu bana.