Oykununannesi55 SON 19💜🤰 SİZLER NASILSINIZ HEYECAN KORKU VARMI SİZDE BENİM İLK ÇOCUĞUM OLMASINA RAĞMEN KORKMUYORUM AMA COK HEYECANLIYIM 🥰🥰
61Aysen Oykununannesi55 son 27 benmde ilk doğum korkmuyorum ama bazen ya yapamazsam die aklıma gelmiyo deil.ıkınma olayini yapabilirmiyim die düşünüyorm bazen
Bilgemert Serifeisitmir bnmde sizinle aynıydı ama minik oğlum biraz aceleci davrandı 24 gün önce 36.haftada kavuştuk bebeğimle şimdi koynumda uyuyor, sağlıkla gelsin miniğiniz ☺️🙏🏻
Cansucasalin Ay bende çok korkuyorum doğumdan ya sezeryan da korkuyorum normal doğumdan da 🥺🥺😂 bakalım gün almaya gideceğiz inşAllah doktorumla 38 +3 gibi planlı sezeryan olur diye düşündük ama bakalım🐣🐣🧿
Cansucasalin Serifeisitmir bende isteğe bağlı olucagım inşAllah doktorum cuma gününe vermeyi düşünüyor günü ama korkuyorum 😒
Serifeisitmir Cansucasalin o korku bende de var canım ne olacak nasıl olacak ama sakinleştirici veriyorlarmış o biraz içimi rahatlatti
Lolo3434 Oykununannesi55 son 24 gün zamanda geçmiyor hafif ağrılar başladı … Ayın 10 unda doktora gitcez Bakalim nr diyecek🤔🤔
minnoscan Eda_eyrc gözünüz aydın açılmanız var mıydı onur beye gidiyordunuz sanırım benim de son 13 ama kanala bile İnmemiş 😐
Fatkayakaplan RukiyeFatihErdoan 10 dk altına düşünce gelin diyorlardı ama riske girme git bence sağlıkla alırsın inşallah bebeğini kucağına 🙏
Fatkayakaplan Benimde son 4 sancı ağrı hiç bişey yok bebiş iri bu gidişle sezeryan olacak gibi hep normal olacak sanıyordum hayırlısı bakalım 😅
RukiyeFatihErdoan Fatkayakaplan napsam bilemedm sezeryan olcaktm ayın 9 una sancı gelip gidiyo 10 dk da bi
Fatkayakaplan RukiyeFatihErdoan bence gitmelisin neden sezeryan olacaktın ki bebiş büyük yada çatın falan mı dar ikinci gebelik mi ?