Hanif Nehirrr Canım doktorum rahat edebiliyorsan sağa da yatabilirsin demişti ben sağa sola yatıyorum değişimli olarak o yüzden öyle düşünme bebeğe bir zararı olacağını sanmıyorum sadece senin böbreklerine baskı yapabilirsin buda seni rahatsız eder.
Hanif Zezell aynı şeyleri yaşıyoruz 😃 bazen ben sahura kadar uyuyorum eşim uyanık oluyor normalde de çok hareketli bir kızım var ben uyuyunca da babayla eğleniyorlarmış😍😍 uykum ağır şuan uyanmıyorum ama bakalım ileride nasıl olacak 😎🌸
MucizemE EsenPelin tabi sol tarafı daha çok öneriyorlar kan basıncını dengeliyor ve bebeğe daha çok akış sağlanıyor