Kizlar kendinizi hic strese sokmayin. Ben de yaptim o hatalari. Sola yatmaya calisiyodum. Ezicem korkusuyla surekli uyaniyodum. Bu sekilde bebegi daha cok yoruyosun dedi doktorum. Sen nasil rahat edersen o sekilde uyu. Onun icerde o kadar guzel yatagi yastigi var ki senden daha rahat ediyo emin ol dedi. O kipirdamalarini rahatsiz oluyo olarak algiliyodum ben. Senin pozisyonuna gore o da yer ayarliyo kendine hic rahatsiz olmaz korkma dedi. Gun icinde uzanirken soluna yat illa sart degil ama uykunda nasil rahat edicekesen oyle yat dedi. 32.haftaya kadar hep stres yaptim uykulari. Simdi 40.haftadayim (evet oglumun gelmeye niyeti yok😊) o konusmadan sonra saldim valla rahat ettigim pozisyonda uyuyorum hic de bisey olmadi cok sukur. Rahat olun kizlar. Meger ne gereksiz stres yapmisim.