Seda5561 R harfinden dolayı zaten sıkıntı beğendiğim hiç bı ismi kabul etmiyor😊 bide eşimde şey var Osmanlı kökenli bı isim olsun tarzında modern söylemesi bile tuhaf isim istemem diyor🤣🤣 bide ben ilk ikisinin ismini kendim koydum bunda da anlaşma yaptık kız olursa o karismicakti erkek olursa ben 😊 şimdi isim onerince anlaşmayı bozma diyor